Forsikringsproduktene til Jbf har i en årrekke kun vært tilgjengelig for ansatte innen jernbanerelaterte selskaper og deres familier. Med den nye avtalen vil også Revisorforeningens medlemmer nå få tilgang til både bank- og forsikringstjenester fra Jbf.

– Det er en stor glede å ønske en ny kundegruppe, revisorene, velkommen inn i Jbf-familien. Revisorforeningen består av en solid medlemsmasse med en profil som passer oss godt. Vi tror at avtalen vil være gunstig både for Jbf, Revisorforeningen og ikke minst de nye kundene som nå får tilgang til våre tjenester, sier konsernsjef i Jbf, Helge Dalen.

Milepæl

Jbf bank og forsikring har en 136 år lang historie og ble startet av og for ansatte innen jernbanen. I dag kan ansatte i mer enn 50 virksomheter som leverer tjenester til jernbanen, bli kunder i Jbf. Dette omfatter blant annet ansatte som jobber i Vy og Bane Nor, i tillegg til kunders barn. Selv om Jbf nå åpner opp for en ny kundegruppe, vil det fortsatt være et eksklusivt selskap for utvalgte grupper.

– Det nye samarbeidet markerer en milepæl i vår nye vekststrategi der vi vurderer samarbeid med bestemte kundegrupper også utenfor jernbanerelaterte selskaper. Vi er eid av våre kunder, og samarbeidet vil styrke vår konkurransekraft ytterligere. Dette er med på å sikre at vi i fremtiden fortsatt skal levere konkurransedyktige priser og den beste kundeopplevelsen for alle kunder i Jbf-familien, påpeker Dalen.

Fornøyd med nytt samarbeid

Gjennom samarbeidet vil Revisorforeningens medlemmer få mulighet til å kjøpe alle ordinære produkter i Jbf, som allerede har svært gode priser og vilkår. I tillegg er det utviklet en egen innboforsikring, med egne vilkår og priser, som kun tilbys Revisorforeningens medlemmer. Administrerende direktør i Revisorforeningen, Karen Kvalevåg, har tro på at avtalen vil bli populær blant medlemmene.

– Jbf har Norges mest fornøyde kunder uavhengig av bransje, og vi er glade for at vi nå kan tilby en fordelspakke med et ekstra godt bank- og forsikringstilbud til alle våre medlemmer. Vi ser frem til et godt samarbeid, sier Kvalevåg.

Om samarbeidsavtalen

• Samarbeidsavtalen mellom Jbf og Revisorforeningen er gjeldene fra 1. januar 2022
  • Medlemmer i Revisorforeningen får tilgang til alle ordinære produkter i Jbf og Revisorforeningen sin egne innboforsikring
  • Dette er Jbfs første kundegruppe utenom kjernegruppen jernbaneansatte