Tidligere har JBF kun deltatt i en samlepott i rangeringen, og derfor var det svært gledelige plassering vi våknet til 7. november.

– Det er veldig gøy å se at det harde arbeidet gir resultater, sier konserndirektør forsikring i JBF, Kathrine G. Aamoth.

– Vi kan likevel ikke hvile på laurbærene, for at våre kunder fortsatt skal oppleve oss som attraktive. Vi skal fortsette å gjøre det enkelt for kundene våre, og her hos oss skal de få møte ekte mennesker som bryr seg. Det er viktig for oss, understreker Aamoth.

Foto: Konserndirektør for forsikring i JBF, Kathrine G. Aamoth.

– Enkle å ha med å gjøre

EPSI Rating har målt kundetilfredshet i forsikringsbransjen i lang tid, og årets undersøkelse baserer seg på drøyt 4 400 dybdeintervjuer. Noen av faktorene som måles er proaktivitet og god kommunikasjon, samt skadehåndtering.

– Det er JBF, som med sin solide skår på 82, presterer aller best, og viser med det at de treffer meget godt på kundenes forventninger. JBF har ifølge kundene meget konkurransedyktige betingelser, og vurderes jevnt over som enkle å ha med å gjøre, heter det i oppsummeringen av årets måling fra EPSI.

Dette er inspirerende å høre, og vi lover å fortsette med å gjøre vårt beste for at våre kunder skal oppleve at vi er det beste forsikringsselskapet å være kunde i.

Takk for tilliten og for å ha Norges beste kunder,

Hilsen alle oss i JBF

Takk for tilliten, hilsen JBF