Jbf har i mange år målt tilfredshet blant sine kunder i en årlig kundeundersøkelse. Forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI har i mer enn tyve år målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. Jbf er målt med samme metodikk som Norsk Kundebarometer og resultatene er sammenlignbare.
Jbf på topp!
I år, som mange tidligere år, er resultatene meget gode – Jbf forsikring er helt på topp med en tilfredshetsscore på 87,0 og en lojalitetsscore på 95,9!
Listen med resultatene for 2020 der Jbf er på topp finner du her.
– Det er med stor spenning og ydmykhet vi hvert år mottar resultatene fra Norsk Kundebarometer, sier Håkon Hommerstad-Tveit som er direktør for salg og marked i Jbf forsikring.Målingen er veldig nyttig og viktig for oss da vi får tilbakemelding fra våre kunder på om de er tilfreds med oss som selskap, og om de vil fortsette å være kunder fremover.
Anne Vardeberg startet nylig i jobben som konserndirektør i Jbf forsikring etter å ha ledet et stort prosjekt med å bytte kjernesystem i selskapet.
– 2019/20 har vært et krevende år for oss hvor vi har gjort store oppdateringer i våre datasystemer og digitale selvbetjeningsløsninger, forteller Anne. Det er da ekstra gledelig for oss å kunne melde at vi fortsatt er det selskapet med høyest kundetilfredshet i Norge, uavhengig av bransje!
– Gratulerer og tusen takk til alle kunder – dere som er Jbf forsikring! Vi lover å stå på fremover for å utvikle oss videre sammen med dere, avslutter Anne.
Er du en av de heldige som kan bli forsikringskunde hos oss? Sjekk om du kan bli kunde her.