JBF har Norges mest fornøyde forsikringskunder viser den store bransjemålingen EPSI Rating 2023. Dette er 7. år på rad vi får denne utmerkelsen av våre kunder. Plasseringen på toppen er en viktig anerkjennelse for oss, og viser at arbeidet vi legger ned hver dag gir resultater.

I undersøkelsen kommer det fram at konkurransedyktig pris, høy produktkvalitet og at JBF er enkle å ha med å gjøre, blir satt spesielt stor pris på av kundene. Og det skal vi fortsette å levere på!

En stor takk til våre kunder

Direktør for kundeopplevelser, Stine Arildslund, er strålende fornøyd med topplasseringen til JBF.

– Dette var veldig gøy! Årets resultat er utrolig gledelig for hele gjengen som står på til det beste for kundene hver eneste dag, sier hun.

– Jeg må virkelig takke kundene våre for tilliten og tilbakemeldingene dere har gitt. Det gir motivasjon til å fortsette det gode arbeidet, sier direktør kundeopplevelser Stine Arildslund.

Igjen: Tusen takk til alle våre fantastiske kunder!

Undersøkelse med over 3 200 intervjuer

EPSI-undersøkelsen viser hvor fornøyde kundene er med forsikringsselskapene sine. Totalt ble det gjennomført 3 268 intervjuer med privatkunder i alderen 18 til 85 år. Spørsmålene handler om alt fra forventningene kunden har til forsikringsselskapet sitt og inntrykket de har – til produktkvalitet, servicekvalitet, skadeoppgjør, lojalitet, nettløsninger, samfunnsansvar og kommunikasjon med kunden i alle kanaler. JBF fikk i år en score på 81.4 poeng, mot et bransjesnitt på 72,4 poeng.