Med en tilfredshetsscore på 87,5 topper JBF Barcode Rating-listen foran Vinmonopolet og Flytoget.

– Det er fantastisk at vi har Norges mest fornøyde kunder, uavhengig av bransje. Vårt mål er å alltid være verdifullt til stede for våre kunder. Vi er utrolig takknemlig for at undersøkelsen bekrefter at vi leverer på dette, sier Helge Dalen, konsernsjef i JBF.

Han får støtte fra Kathrine G. Aamoth, som leder forsikringsvirksomheten i JBF. 

– En tilfredshetsscore på 87,5 og en lojalitetsscore på 95,7 er eksepsjonelt gode resultater. Vi er veldig glade for at våre kunder anerkjenner arbeidet våre ansatte gjør hver dag, og at kundene verdsetter personlig service og relevante og konkurransedyktige produkter, sier Aamoth.

Om kåringen

Barcode Rating-listen er en parallellmåling til Norsk kundebarometer (NKB), og tilbys bedrifter som ikke er store nok til å komme på den offisielle NKB-listen. Målingen er identisk med NKB, både når det gjelder metode, spørsmål og tidspunkt for gjennomføring. Slik sett er resultatene direkte sammenlignbare med NKB-tallene.

Kontakt

Har du spørsmål, kontakt konsernsjef Helge Dalen, tlf. 918 58 275, eller strategi- og kommunikasjonsdirektør Ole Gjuv Pedersen, tlf. 402 16 447.