Hopp til innholdet
Kathrine G Aamoth
Administrerende direktør for forsikring, Kathrine G. Aamoth takker kundene for tilliten, og er stolt over at JBF Forsikring topper EPSI for fjerde år på rad.
Nyhet

Kundetilfredshet som varer – JBF Forsikring topper EPSI for fjerde gang

EPSI 2025 viser at JBF Forsikring har de mest fornøyde forsikringskundene i landet – for fjerde år på rad. Det er en tillitserklæring vi er stolte av, og som gir oss motivasjon til å fortsette å levere forsikring med personlig engasjement.

Undersøkelsen viser at JBF fortsetter å gi gode kundeopplevelser, med høy tillit og sterk lojalitet. Med en score godt over bransjesnittet viser vi at det nytter å sette kundene først – hver eneste dag. 

– Vi er så stolte over å toppe EPSI-listen igjen! Dette er først og fremst en bekreftelse på at kundene våre setter pris på måten vi møter dem på – og at arbeidet vi legger ned hver dag faktisk merkes, sier en smilende Kathrine G. Aamoth, administrerende direktør for forsikring i JBF. 

Hun trekker frem at det er spesielt hyggelig å se fremgang på områder JBF har jobbet målrettet med over tid. 

– Vi har blitt bedre på svartid og skadeforebygging, og det gjør hverdagen enklere og tryggere for kundene våre. Dette resultatet er en lagseier – og et bevis på at engasjement og godt samarbeid gir fornøyde kunder, sier Kathrine. 

Takk for tilliten – dere gjør oss best

Kathrine ønsker å rette en stor takk til alle som har valgt JBF Forsikring – både til de som har vært med oss lenge, og de som nylig har kommet til.

– Det er kundene våre som inspirerer oss hver dag. Vi setter stor pris på tilliten og tilbakemeldingene – de gir oss motivasjon til å utvikle oss videre, sammen med dere, avslutter Kathrine. 

Tusen takk til deg som er kunde hos oss – det er du som gjør oss best!