Kundetilfredshet som varer – JBF Forsikring topper EPSI for fjerde gang
EPSI 2025 viser at JBF Forsikring har de mest fornøyde forsikringskundene i landet – for fjerde år på rad. Det er en tillitserklæring vi er stolte av, og som gir oss motivasjon til å fortsette å levere forsikring med personlig engasjement.
Undersøkelsen viser at JBF fortsetter å gi gode kundeopplevelser, med høy tillit og sterk lojalitet. Med en score godt over bransjesnittet viser vi at det nytter å sette kundene først – hver eneste dag.
– Vi er så stolte over å toppe EPSI-listen igjen! Dette er først og fremst en bekreftelse på at kundene våre setter pris på måten vi møter dem på – og at arbeidet vi legger ned hver dag faktisk merkes, sier en smilende Kathrine G. Aamoth, administrerende direktør for forsikring i JBF.
Hun trekker frem at det er spesielt hyggelig å se fremgang på områder JBF har jobbet målrettet med over tid.
– Vi har blitt bedre på svartid og skadeforebygging, og det gjør hverdagen enklere og tryggere for kundene våre. Dette resultatet er en lagseier – og et bevis på at engasjement og godt samarbeid gir fornøyde kunder, sier Kathrine.
Takk for tilliten – dere gjør oss best
Kathrine ønsker å rette en stor takk til alle som har valgt JBF Forsikring – både til de som har vært med oss lenge, og de som nylig har kommet til.
– Det er kundene våre som inspirerer oss hver dag. Vi setter stor pris på tilliten og tilbakemeldingene – de gir oss motivasjon til å utvikle oss videre, sammen med dere, avslutter Kathrine.
Tusen takk til deg som er kunde hos oss – det er du som gjør oss best!